FRÅGESTUNDEN ÄR REDAN SLUT

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Favoritlåt av Miley?

Gillar nästan alla Miley-låter, men jag kan säga vilka jag inte gillar. Det är nog "Fly on the wall" och "Let's dance" som jag inte gillar särskilt mycket. 
 
Vart bor du?
I Stockholm

Varför gillar du Miley?
Hon sjunger, dansar och skådespelar bra. Hon är snäll, rolig, har en bra personlighet, cool familj, bra låtar, bra förebild, snygg, spännande historia och bakgrund och mycket mer.

Favorit bok?
Miles to go och alla twilight-böckerna. (TEAM JACOB 4-EVER! Så mycket snyggare än Edward?)

Favoritfilm?
Oops! Ingen aning! Gillar många. Kan tyvärr inte svara

Gillar du justin bieber?
Det här svaret kommer att göra många besvikna, men jag tycker att hans musik är mesig, fast har verkar vara snäll.

Vilka mer disney stjärnor gillar du?
Demi Lovato

Brukar du kolla på disney channel?
Nopp, gjorde det förr men alla pogram där är så.... Hysteriska(?) Förutom "Hannah Montana" såklart!

Lyssnar du bara på disney eller lyssnar du på något annat??
Jag lyssnar väldigt lite på Disney. Förutom Miley lyssnar jag mest på P!NK

Favorit kändis förutom Miley???
P!NK, Taylor Lautner, Julia Roberts, Kristen Stewart, Johnny Depp, Demi Lovato mm.

När börja du gilla Miley?
Jag var åtta år och började titta på Hannah Montana.

kan du lägga ut en bild på dig?
Tyvärr.

Vad tkr du om akon?
VÄLDIGT DÅLIG!

Vet du om Miley kommer till Sverige någon gång??
Nej, inte den här sommaren eller hösten iallafall. Men hon kommer till Tyskland, Spanien och England.

Är du ett stort fan av Hannah Montana också??
Njaaa. Jag tycker serien är bra, och Miley är så cool skådespelare i den, men jag gillade den mer när jag var yngre.
 
Hur länge har du haft bloggen?
I två månader :)

Favoritlåt?
Just nu är det nog "I miss you" med Miley och "Don't let me, get me" med P!NK men det är bara för tillfället.

Favoritmat?
Everything with pasta, baby!

Favoritfärg?
Grön :)

Favoritbloggar?
Youngstars.blogg.se, mileyraycyrus.webblogg.se, mileycyruz.blogg.se, mandisxd.blogg.se, seldemi.blogg.se.

Hur många besökare har du varje dag asso unika?
ehm... väldigt lite, typ 60

Varför får vi int veta ditt namn & ålder
Privat

Varför börja du blogga?
Jag älskar Miley och att ha en egen hemsida verkade coolt! Jag tyckte att det verkade roligt att skriva om personen jag avgudar.

Vad skulle du göra om du bodde med Miley?
Vara jätteglad, försöka vara hennes bästa vän och göra roliga saker med henne.


Comments
Postat av: Z :)

Team Jacob absolut! <3

2010-04-27 @ 20:48:12
URL: http://mileycyrusswe.blogg.se/
Postat av: Amanda <3

sv: hahaha! inte jag heller hahaha!

2010-04-27 @ 21:19:33
URL: http://mandisxd.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. tack det är mileycyruz.blogg.se som gjort den :)

2010-04-28 @ 06:27:04
URL: http://mileyccyrus.blogg.se/
Postat av: moa!!!

tack för all info jag fick kul att vet litte om dig och lite andra saker^^



puss^^

2010-04-29 @ 14:04:43

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0