SVAR På frågestunden (No english translation)

Hät kommer svaren på frågestunden

Vad lyssnar du på förutom Miley?

Lite allt möjligt. Just nu lyssnar jag mycket på "Bad reputation", "I hate myself for lovin' you" och "I love rock'n roll" med Joan Jett. Plus "Cherry bomb" och "I love playin' with fire" med The Runaways och Demi Lovato's skiva "Here we go again". 

Av Anonym: Varför skriver du allt på engelska, de gör bloggen bara sämre!!!

Hej :) Skriver på engelska för att det är roligt, men nu har jag börjat men att både skriva på svenska och engelska. Så i fortsättningen kommer jag bl a skriva på svenska.

Va gillar du bäst med Miley???

Ehm.... Allt. Gills det som svar- Nej, kanske för att hon är en bra artist och skådis och att har en bra personlighet. (ok, Det var inte en sak)

Undrade jag läste en annan miley blogg där står det att Mileys mamma dog när hon var barn.
Är det sant ? konstig fråga kanske men du är ju miley fan så bäst jag frågar dig.


Nej, Mileys mamma är fullt levande! Här är en bild på dem tillsammans:

1. Hur gör du dina designer så bra??
2. Varför är du så snäll??

Tack! Tack! Tack! Jag är snäll för att... Hmm... Jag vill inte vara dum?
Roligt att du tycker mina designer är fina. När jag gör dem brukar jag ta inspiration från massa olika sidor, men det jag tänker på mest är att ha mycket detaljer. Tack så mycket, du är också jättesnäll mandisxd.blogg.se

1. Hur gammal är du?

2. Vad vill du bli när du blir äldre?

3. Föredrar du Justin Bieber eller Miley Cyrus? :D

MILEY SÅKLART!!!!! Gillar inte Bieber's musik så mycket. När jag blir äldre vill jag kanske bli skåderspelare eller starta ett band, men eftersom sådana drömmar nästan aldrig slår in så vill jag bli kanske webdesigner. Min ålder.. Ja du!

varför började du skriva om Miley & när ?

Började skriva om Miley för ca 5 månader sedan. Jag började skriva om henne eftersom hon har alltid varit en del av min vardag, först Hannah Montana, sedan hennes skivor och det verkade roligt att ha en hemsida om henne och få dela med mig med betydelsen av Miley med andra fans. 

vilken är din favorit låt av Miley ?

Väldigt svårt... Kanske... The climb (INte säker)

vad är din favorit låt ( från varje skiva) från Can't be Tamed, Breakout och Meet Miley Cyrus?

Can't be tamed: Every rose has it's thorn, two more lonley people, Liberty walk, My heart beats for love och stay.

The time of out lives: When I look at you, The climb, party in the usa.

Breakout: These four walls, The driveway, Full circle, wake up america mm.

Meet Miley Cyrus: Good and broken och Right here

HI im a big fan of miley and i want to ask : will miley ever come to sweden??

Maybe. Hon har en turne i May 2011 så KANSKE då. Men inget säkert eller planerat.

Hur länge har du gillat Miley? =)

Sedan första sesongen av Hannah Montana började :)

Comments
Postat av: johanna

sv; tack :D

2010-07-27 @ 17:09:40
URL: http://johannaaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Erica

tack!:)

söt blogg:P

kram

2010-07-27 @ 17:15:03
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt bild

2010-07-27 @ 17:27:24
URL: http://somileycyrus.blogg.se/
Postat av: SELENA GOMEZ FAN BLOGG

sv; haha visst är det synd om hon :P

2010-07-27 @ 17:46:18
URL: http://wonderfulselena.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: aah jag med

2010-07-27 @ 18:37:24
URL: http://mileycyruz.blogg.se/
Postat av: CooliZzz

Hej, ville bara säga att din blogg är grymt bra. Och varenda blogg jag läser så ser jag en kommentar av dig! Allvarligt.. kollade runt på typ 20 bloggar idag och dina kommentarer var med på de flesta. Lite roligt eftersom jag följer din blogg. Kolla gärna in min miley-blogg!

2010-07-27 @ 19:53:16
URL: http://coolizzz.blogg.se/mileycyrus
Postat av: Kissie Nu

Tjena! Öppnar min blogg strax, allt är färdigt och så, vill bara ha lite affiliates först.

Så jag undrar om vi kan bli det? Min blogg heter Kissie Nu och handlar om bloggerskan Kissie. Det är en skvallerblogg, varken emot eller för Kissie. Kan inte berätta så mycket mer än om den än ;)

2010-07-28 @ 01:11:10
URL: http://kissienu.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0