Svar;

Svar till: "Your best friend...Y..." som skrev:

Nej! Hoppas du kommer ha det bra! Vi hann tyvärr inte ses! Bajsigt! Menmen...vi får ses när du kommer hem. Då får du din present också...Och till läsarna: Visst är hon bäst???!!! Och sluta verkligen inte att läsa! Jag tycker att din borde prenumerera på en sån Toppentjejs blogg. Gör det!

//Hej då! I miss you my best friend! XOXO


Sv: Tack så mycket snart får du din present med, men jag vet inte riktigt när vi kan träffas ännu.
Jag ringer så fort som möjligt. Ps, Jag 4 personer började följa mig via bloglovin' efter det, Tack.
 

Comments
Postat av: Johanna =)

hejj, snygg blogg :D

2010-07-17 @ 23:08:12
URL: http://disneystaars.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0