MILEY AND LIAM IN TOLUCA LAKE

Så sött, har saknat dem tillsammans. Miley ser lycklig ut med honom, det är därför jag älskar Liam. På alla bilder med Nick J ser man att det bara är en "Crush" men med Liam it's for real! Miley kanske inte ler jättestort på alla bilder, men man kan se i hennes ögon att hon har saknat honom. Miley ser faktiskt väldigt vacker ut på de här bilderna. Vem gillar du mest, Niley eller Miam? Miam såklart! Nej, du får tycka vad du vill.

English: So sweet, I've missed them toghether. Miley looks so happy with him, that's why I love Liam. On all the pics with Miley and Nich J  you can see that it's just a crush, but with Liam it's real! Ok, Mileys doesn't
smile on every picture, but you can see it in her eyes if she's happy and that she has missed him a lot. Who do you like the most, Miam or Niley? (I love Miam!!!)

Comments
Postat av: Minou!

Hej!

Jag bara undrar om du gor dina headers själv?

Dom är jätte fina!!

svara på min blogg...<3

2010-06-09 @ 18:36:37
Postat av: moa

jag tycker miley för man ser det i hennes ögon på nåt sett. jag vet för jag har typ sett hundra bilder^^^jag e tokig i henne

älskar din blogg föresten<3<3<3

2010-06-10 @ 18:59:28

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0