Miley Rev loss en bit av sin tröja!

Under Mileys konsert igår i london så rev Miley av en bit av sin t-shirt. Hon signerade den och gav tygbiten till ett fan. Här har ni en bild på tröjan som Miley rev sönder- Det finns också en bild när Miley har på sig tröjan. Gud, Om jag var fanet hade jag dött! Bokstavligt talat hade jag svimmat.Gud vilken tur tjejen/Killen som fick tröjan har. Väldigt snällt av Miley också. Att riva sönder sina kläder för ett fan- Gud vad jag älskar henne för hur mycket hon bryr sig om sina fans!

Comments
Postat av: alessia

Zoey har du gjort headern? Snälla skynda lite

2010-06-06 @ 21:28:35
URL: http://alessiamiley.blogg.se/
Postat av: moa

gud vad jag e svartsjuk!!!fan jag vill ha den!!!så snäll hon e!<3<3

2010-06-10 @ 19:06:06

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0