En Paus från musiken? Nu ska Miley mest focusera på filmer.

"Jag har gått dem här få åren… Med att alla säger vad jag ska göra,” Säger Miley Mars den 13.
Nu är det upp till mig, och var jag tycker är rätt i min karriär, så jag går i min egen riktning."
Berättar hon.

Den här filmen var ett test för mig för att välja vad jag verkligen ville göra, och jag älskar att göra filmer,” Erkänner Miley. “Det är det jag vill driva. Det är inte det att jag inte gillar musik. Jag älskar musik.
Ifall varje film kunde ha musik, skulle jag göra det. Men jag känner att jag bara måste komma bort från det ett litet tag. It’s my security blanket and I don’t want to always fall back on that.”
(HINNER INTE ÖVERSÄTTA MER)
“I have to be careful, in a sense, to not lose who I am or the Miley Cyrus factor, by going to do other characters,” she said. “I still want [my fans] to know who I am, but I want to extend my audience. I want to continue to do what I love, but also give myself new challenges and not just be the same person, over and over.”


Comments

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0