MILEY AND NOAH PRATAR

Miley: Hi Noah, hi honey look at me! What's your favorite thing about your sister? I'm wanna ask that question.
(Hej Noah, hej älskling, titta på mig! Vad är din favorit sak om din syster? Jag vill fråga den frågar)

Noah: Uhm... (Slår ut med händerna) Everything!
(Uhm.. Allting)

Miley: Aha! What's your favorite thing about my outfit today?
(Jaha! Wad är din favorit sak med mina kläder idag?)

Noah: The little
(de små) Se dem små sakerna på bilden under


Noah: So , What was your favorite part of gettin away from home?
(Så, vad var din favorit del med att komma iväg hemifrån?)

Miley: Hmm... Gettin' away from you for 3 moths, just kidding!
(Komma iväg från dig för tre månader, skoja bara!)

Noah: I was there! 
(Jag var där!)

Miley: Oh yeah, Hahaha (skrattar) Uhm...
(Åh ja, hahaha... hmm)

Noah: I broke the elevator, remember?
(Jag gjorde sönder hissen, kommer du ihåg?)

Miley: I know, being on the beach all the time! And jetskiing with you!
(Jag vet, vara på stranden hela tiden. Och åka jetskii med dig)

Miley och Noah: I love you!
  


Comments

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0