MILEY SEX AND THE CITY TALKING

'Jag har alltid varit ett stort fan av serien, Jag tycker de är så fantastiska. det är en så bra rollbesättning, och du kan se kemin med alla tjejer. Jag var förvånad (Att de frågade mig.)' Miley du ska inte vara förvånad!

'Det var en väldigt glamorös dag för mig, att vara på röda mattan med tjejer och dela en väldigt cool scen med Kim Cattrall, som jag älskar. Jag tycker hon är så bra. Det var väldigt, väldigt kul Det var ett väldigt stort ögonblick för mig. Det är en av dem fördelarna.'
Movie Trailers - Movies Blog

Comments
Postat av: lee

tack;D kika gärna in på min nya blogg och lämna ett avtryck:)<33

btw: cool design

2010-03-16 @ 20:45:37
URL: http://nathalietornberg.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0