OMG! A real one! "I can't be tamed"

Miley har nyss släppt albumet "The Time of our lives" Och albumet ROBOT visade sig vara falskt (Jag har misstänkt det hela tiden) men i sommar ska det komma ett till album, och det är inte fake! Miley råkade avslöja detta i en intervju

“I have a record coming out in June, and that’s going to be the last thing I do in music for a while,”
Sa hon. “I just want to do films ’cause I like being someone else. My music is kind of like my diary. I’ll always do that … I just feel like the music industry isn’t as positive as I’d like it to be.”


Ska bli roligt att höra hur det albumet låter! SÅ SPÄNNANDE!!!!!!!!!!!!! Den heter "I can't be tamed"

Ps. Detta är INTE framsidan på albumet

Comments

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0