BILLBOARD INTERWEIW


Miley om sin egen musiksmak: “Jag lyssnar på noll popmusik, vilket är väldigt konstigt för någon som gör popmusik. Mitt 13-åriga jag skulle ha slagit upp mitt 17-åriga jag för att hon skulle vara som ‘You’re a sellout!’ Men det är det inte vad det är. Det är inte dans musik som det bara handlar om ‘Ooh, I’m in the club and everyone’s looking at me.’ Det betyder inget. Jag sitter inte bara här och försöker sälja glitter och glamour. . . "

Hennes inspiration: “Med allt—Kläderna jag har på mig så som jag vil se ut— Jag planerar det inte. Även med den video [för "Can't Be Tamed'] Jag hade behandling, men utöver det, det var allt som kommer. Vi hade inte all koreografi i rygg märgen eftersom jag inte vill att det skulla se falskt ut och polerad. Allt i livet måste komma naturligt eller jag känner för det precis har gjort."


Comments

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0