THE LAST SONG ÄR PÅ 4e PLATS PÅ TOPPLISTAN!

Sf bios topplista! TLS är på fjärde plats! Det är den verkligen värd, eller, nej det är den inte, den borde faktiskt vara på första plats. Jag älskade den. När jag såg den höll jag på att börja gråta men ingen annan i salongen gjorde det så jag fick nypa mig i armen för att hålla tårarna inne. Och jag är ingen som gråter lätt till filmer.
De ända filmerna jag gråter till är "The last song" och "Edward scissorhands".
Jag skämdes när jag satt i salongen och råkade "Snyfta" en gång- Haha.

Comments
Postat av: moa

jag började också gråta fast jag var hellt blöt i ansiktet och min kompis snyftade bara jag fattar inte att hon bara snyftade:/

2010-05-26 @ 20:10:54
Postat av: johanna

åhh, jag ville verkligen se den. :( Var den jättebra?

2010-05-27 @ 15:31:06
URL: http://johannaaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

I HELGEN ... SKA JAG SE DEN!!! AHHH LÄNGTAR! kommer va som himla braa:!DDDDDDDDD

2010-05-27 @ 17:56:57
URL: http://thajooker.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me???

E-mail:

Your site here:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0